Monday, July 27, 2009

PUFF DAGING

Sowiii arr.. ini n3 tertangguh sbb bz dengan xtvt lain.. x po arr :P



macam bese ler kan.. antara hidangan paling ringkas dan senang nk buat (tp dengan syarat intinya mmg dah sedia ada kat esbok tu) buatkan puff daging, buat menjamu tetamu yang datang menjenguk myking kat rumah. Iseri kawan myking yg dtg tu ingat aku beli tp bila tengok sendiri kat dapur, x percaya jer puff cenggini ropanye senang jer nak buat sendiri.. hehhehe.. macam bese ler jugak kan.. kongsi ler rahsia didapur ni... :)

2 comments:

Nor said...

apasal ternganga jer puff tu mas?? masuk lalat kang!! :p

masz_73 said...

knor,
kakakkaka.. sengaja bg ternganga, biar meleleh air liur org yg nengok tu.. kakakkakaka...