Saturday, July 4, 2009

IQA & GG

Kali ke-2 dak iQa cabut gigi....

Kali pertama dulu.. wat kat klinik gigi... yang tu sebab gigi geraham berlubang


perasan x gigi baru dah tumbuh.. tu sebab gigi lama longgar w/pon x rosak


Kali kedua ni.. wat kat klinik umah jer.. dr. King yg cabut... ngeh3x.... berjurai2 air mata membasahi pipi yang montel tuh!! :P bila nampak darah bila berkumur, maka loud speaker pun berbunyii.. hemmm... camno ler nk jadi doktor nih??!! tengok darah pon takut.. kekkekeke....

dah hampir 2 minggu sejak dia mengadu gigi depan dah goyang.. tp x de pn nampak gigi tu rosak.. myking try cabut tp masih kuat melekat.. so tangguh dulu larr ... (masa ni pn nanggis jugak... huhuhu... :P )

Minggu kedua ni.. aku check lagi bila dia asik komplen asik sakit jer bila makan tergigit menggunakan gigi yang goyang tu.. so aku check ..hmmm dh goyang banyak, aku try cabut.. memula dia kata ok.. tp bila nk try cabut dia nangis, kata sakit.. suruh ibu buat pelan2.. beberapa kali menerai & beberapa kali jugak ler montel tu nanggis.. mengalahkan neng yatimah.. ahahha.. akhirnya aku bawak g dentist.. sampai kat sana, kata suh p jalan2 dulu sbb ada 2 patient tengah tunggu.. nanti diaorang akan call bila dah ok. hmmm.. aku ni mmg malas dah kalo tunggu lama2.. pusing punya pusing.. akhirnya terus balik rumah.. lebih kurang jam 8 malam, klinik tipon.. aku cakap x per larr dh lewat, dah balik umah, tengok ler bila free aku g.. :)




Sudahnya hari ni.. aku gunakan khidmat dentist paling bertauliah kat umah aku ni je lah.. heh3x.. FOC lagi... x sampai 2 minit sumer dah kawtim.... ;)



X sampai setengah jam... dah bule posing2 lagi.. kekekkeke... siap wat posing cam adik Aza tu... pastu siap cakap "hmm.. comei x adik? adik ada lesung pipit... budak tu x de..kan..." amboiiiiiiiiiii.... budak2 skunk ni.. x payah ajar cakap pn... ;O

2 comments:

CatlinaFly said...

kakak ipar aza dtg menjengah ! ala ciannye cabut gigi eh?nmpk ok je tu siap posing2 lagi :) brave girl!!!

masz_73 said...

cat,
cabut gg dengan dentist tersohor kat umah jer.. hehhehe....