Friday, December 19, 2008

TAG?

Wawawa... rajin sungguh dak hana & zana... (lenkali bule pangge depa buah kana :P ) mengeTAG aku ni!!!! Huh!! sape larr yang punye idea bernas ni ek?? tag gambo pengantin fulokkk?

Waduuuhhhhhh!!!... :P Ini pengantin sudah hampir sore buk!! Nahh!!.... Layanzzzzzzzzzzzz... jer larrr!!!!...


Time ni... back to year 1996... kira OK larrr tu kannnnnnnnnn!!! ahaksssssss... :D

Tahun 1996 (24/02/1996 - tarikh keramat) tu mana ada digital camera kan... kok ada pon.. mahe giler tuuu!! so, nasib baik dah penah tangkap balik gambo² lama esp. gambo anak² masa kecik tp x sumer, pakai dgcam awal tahun ni.. dan nasib baik jugak ada larr jugak sekeping jer gambo klasik ni kat lam pc.. pelik jugak nape aku x amik gambo yg lain ek?? ish².. balik nnt nk selongkar balik larr gambo² perantin sore ku itewww... nk simpan dalam dgtal imej, ye larr kan.. kenangan seumo hidup tu!!! :P

Nak jugak pas TAG ni kat kengkawan yg lain... (hehehe... penyakit ni susah nk diubati ni..) :P
Sape ek??? OK aku teringinnnn nk tengok gambo perantin kat bawah ni!
  1. Kak Ummi-E
  2. Ziehelmy
  3. AlongRoz
  4. S_Shamen
  5. Juns
hmmm... ni sumer kira seangkatan dengan perantin kat atas tu kan.. lebih² pon.. senior sikit jer.. ahaksss... buat ek! jgn x buat!! :P

6 comments:

Jun said...

masz...aiseh, bila melibatkan gambo2 lama ni mmg le payah nk wat. kita lg lama jd pengantin wooo...taun 93..hehehe..lg klasik gambo, ekeke. meh dtg umah la tgk..hikks!

masz_73 said...

waduuhhhhhhhh neng Juns.. mana bisa gitu dong!!..ayuh!!.. kasi aja gambar yg blur itu pon kire ok dong!! :P

Rafizah Nordin said...

amboi cik abang tu tersengih sampai ke telinga ye...syioknye kawin!!!!hehehe ampun k masz....

masz_73 said...

Fiza... siok ek kawin tuuuuuuu... bila dah kawin.. dia cakap..nape larr dulu x kawin cepat², so akak cakap.. kalo abg kawin cepat.. bukan ngan saya ler... sbb masa tu sy budak sekolah lagi..ahakkssss... wakakkaka...

umi_e said...

mak aiiiiiiiiiiiiiiiii ni memang betul2 mencabar!!!! kak e takde scanner ler... kalau nak tengok meh datang umah...

* sebenarnya tak sanggup nak letak 'gambar kawin' tu ahakkkk (tiru gaya CMG)

** sekarnag ni pun tak sanggup nak tengok tau :p

masz_73 said...

kak e.. spoting arr.. cepat tangkap kat dgcam akak tu.. pastu letak kat blog.. senang je kan!!.. hehehe.. takkan x berani kottttt??? :P

Caiyok!Caiyok! kak E!!! :)