Monday, December 29, 2008

MACARONI CHEESE


Dinner tadi x tau nk bikin apa.. tengok punye tengok.. nampak setengah paket macaroni kat lemari.. pe lagi.. ari tu terliur jugak tgk kat umah dak Hana buat camtu.. sooo... mcm bese ler... mmg pebret orang2 kat umah ni... mmg x penah x abis.. hehehhee....

x sangka pulak dak iQa suka letak chilie flakes byk2 - x pedas pooonnn... katanyer.. eksen jer budak ni.. siap pesan.. esok ibu buat lagi ek! sedap! adik suke!..hmm yo larr.. :P



Proses menyediakan & membakar... hmmm... sampai 2 bekas lagi tu!! :P



2 comments:

Rafizah Nordin said...

k masz,tak tliur sgt tgk macaroni tu sbb kite pun dah buat.tp teruje sungguh tgk mangkuk putih tu.huhuhu...nak dpatkan gak mangkuk tu.nak bodek hb.dia dpt bonus nih.jenuh dah dia bhabis beli kasut & keperluan anak2 je.utk mama ni belum beli ape2 pun lg... tp td g sogo dia xmo singgah floor kace tu sbb alasan ada anak2.takut ada yg jatuh berderai.tp ada tambahan alasan "almari dah tak muat nak simpan..." uwaaaaaaaaaaaa
nampaknya kene urut lebihlah....hahaha

masz_73 said...

fiza...

looor... selama ni asik dok jeling2 kat pinggan mangkuk owang jer larr yg lebih ek!.. hehehehe.. akak pon kdg sama gek!..kekekeke.. bese ler alasan org lelaki ni.. nasib baik laki akak x suke g jalan.. so senang ler kalo akak nk sopping brg2 pompuan ni.. :)

psst.. urut tang mana tu? yg kena lebih?? jgn salah urut arr.. :P opssstt..!! sensored!! ;P