Sunday, December 7, 2008

BAKED MACARONI


Hmmm... yang ni pun nak bawak g umah MIL gak ni.. sbb dapat tau dia suka sgt kat macaroni bakar wit cis ni... kira ada sentimental value kat dia... dulu katanyer FIL dia yg pandai buat n selalu bagi myMIL ni makan.. sedappp...


So aku dah tipon MIL tanya resipinyer.. so bila aku belek2 resipi yg aku simpan.. ehhh.. sama jer yg macam LG atau MrsDayat buat... hmmm sonang ler kojo acik... pagi2 aku dah siapkan bahan cuma tinggal nk bakar jer dlm oven.. nk kasi cis ngan breadcrumbs tu masak jer.. yg aku buat ni.. saje testing tuk anak tekak aku.. satu tu aku letak/lapis atas 1.b./crumbs then cis 2. cis dulu baru b/crumbs... hehehhe.. testing jer tu... hmmm.. sama jer sedapnyer.. cuma aku rasa kalo ada letak daging sikit tentu lagi mengaum aku makan...kekekkeke yang MIL nyer aku lom bakar lagi..kang sejam sblm pegi baru aku bako lam oven tu... mesti larrr bekas pyrex yg beso tu.. xkan nk bagi cenonit cam dlm gambo ni... ishhh... kang ada yg kata aku ni kedekut taik idung masin plaksss.... muahhahaha.... nak ker??? :P

No comments: