Tuesday, December 30, 2008

BEEF SKEWER


Oleh sebab malas nak simpan daging lelama lam esbok pagi tadi sebelum aku pegi keje aku dah marinated lebihan daging yg aku buat black pepper semalam tu tuk dijadikan hidangan dinner kami.. dah lama perasan resipi simple ni kat umah Joayee.. cukup lama larr.. kalo diperam dah lama jadi tapai.. hehehhe.. siap dah jadi baja dah kot!! :P

Oleh sebab juga orang umah ni suka makan nasi (yg lebih mengenyangkan) banding ngan kentang bakar.. aku ubah ler sikit kombinasi memakan beef skewer joayee ni.. ampooonn ye.. pandai sungguh aku mengubah idea owang.. ahhahhaha..



Jadi ler beef skewer dengan nasi goreng & cili padi wit kicap cair - especially tuk myKing.. kalo x de ni.. harus sepanjang malam aku berjaga memasak jer pasal dia kelaparan x dapat makanan yg pedass!!. :P

No comments: