Sunday, December 28, 2008

JALAN-JALAN AJER...

Hari ni dapurku mogok!!!.. Geramnyer pasal.. :( malas arr nk ceta.. kalo ceta pon bukannye org nak paham pon.. ada larr owang tuuuu... :P


antara brg2 yg aku beli tadi.. yg murah2 jerk!.. yg aku idam2kan.. botol beso yg leh letak tepung, gula atau pape jer bahan masakan mcm kat umah chef yg dlm 'chef at home' tu..





So aku mencari kebahagiaan aku sendiri kat luar nunnnn... (Nilai 3 jerk! :P ) dapat larr jugak menggurangkan bengkek kat hati aku ni!!!... waaaaaaaaaaaaaaarrghhhhh.... :P


p/s.jgn amik ati arr... hari ni ruangan lepas geram. harap maklum! jgn betulkan pc anda!! aahahaha...




SALAM MAAL HIJRAH KEPADA
PENGUNJUNG BLOG KU INI



6 comments:

Rafizah Nordin said...

jauhnya membawa luka di hati...dah terubat ke?balik umah dah dipujuk???huhuhu

salam MAAL HIJRAH kak masz...

Shafidah Shamen said...

ni apa kena niiiii..tak habis2 bengkek nihhhh ..hehehehhehe

Azie said...

kekkekeke nape kak masz..sian bengkak2 ati tu hehehehe

masz_73 said...

fiza, shamen & azie..

muahahhaa... kubawa luka dihati nuuunnn jauh bersopping dinilai 3 jerk!..kekekeke.. huh!..bukan org nk amik tau pongggg.. buat dekkk jer..nyampasss.. mmg dasar x tau nk memujuk..nk buat camner... kita pujuk diri sendiri jer ler..hati yg remuk ni ha!!! :P

Lepas sopping sikit2 camtu.. susut larr sikit bengkek tu!! kalo sopping byk2 sure OK terus! lenkali kalo uol pn bengkek.. amik ler petua ni!!..muahahhaha :P

Rafizah Nordin said...

k masz, petua ni hanya boleh digunakan bile poket sdg kembung.klu poket tgh kempis atau hampir2 nak kempis, jgn buat keje.makin berbulu 'org tuh' pandang kite kang muahaha!!!sabo jela...

masz_73 said...

fiza...
wakakkaka.. ye juge ek!!.. tp nasib baik pakai duit akak.. kalo pakai duit dia... ahahhaha.. kena tunggu lg ler nk susutkan bengkek kat hati ni ha!! mana x nyer nk tunggu dia dpt bonus 6 bulan!? mimpi jer larr..:P