Saturday, November 29, 2008

KAK NGAH NAK KE MEKAH

Align Center
Kak Ngah yg bertudung kelabu





Kebetulan my sis yg kedua - Angah Ros (Rusnani) & suami nak keMekah esok pagi flight kul 7pg, sempat singgah kat umah aku jap tadi, manakala my other siblings yg kat Kaw Kajang ni pulak dah on de way ke Sentul untuk berjumpa dengan KNgah.. yg dijangka akan tiba dari JB petang tadi.. tup2 tercongok kat depan pintu umah aku Isyak tadi.. hehehe terpaksa ler they all tadi berpatah balik keKjg.. ropa2nyer wrong information dari Abah kat Johor.. hehehhe..



Alhamdulillah sampai juga hajat aku nak jumpa ngan kNgah malam ni, kalo dia x singgah tadi tentu aku rasa sedih jugak.. ye larr kan... akak aku jugak tuu!!... Alhamdulillah.. Ya Allah...

Oleh sebab sumer dah berkumpul kat umah aku, jadinyer ada larr sesi makan2.. yg simple jer.. sumer tapau..

Semoga KNgah & Family mendapat Haji yg Mabrur.. Aminnn....

No comments: