Monday, November 24, 2008

AWARD



Perghhh... hari ni aku dapat award ko!!... jauh aku dapat ni... dari UK u sape lagikan Rrozie17... dan jugak dari novelis yg terkenal tu.. fizanordin.. :P mekasih larr susah payah bg award ni kat aku!!... ado laie x? kekekeke..

Bak kata Rrozie.. amik bukan sebarang ambik, ada syaratnya jugak...meh tengok apa syaratnya:-

Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing
Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
Bagi award nih kat 7 orang bertuah
Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tu

senang jer kan syaratnya..

Sape ek?? ishhhh.. nampak pegi blog sana sini pon dah ramai yg dapat.. mana tidaknyer sumer member seblog ni mmg pemurah bg award2 nih...

1. Alis - cikgu yg banyak idea nk cakap
2.Kak Ina - ibu yang penuh kasih sayang
3.Dr. Catlina - baru kenal tp blog dia len dr yg len...best siott..:P
4.Cik Min - mak dara yg suke tolong kayakan sykt tmbg murah tu... :P
5.Suhana - cek mek yg pandai buat CC yg tomei2..gerammm..
6. Suha - mak dara yg dh pandai memblog tuh!.. :)
7.Seperti bese ler... org yg tengah baca blog ni ler.. sape lagi... KAMU larr..x kan x sudi kot? amik arrr!! x nnt ku babab..kang!! :p - w/pon kutahu ko telah byk simpan award...




2 comments:

CikMin said...

kahkahkahkah...akhirnyer...dpt gak cikmin award munyet cumei ni ye...adoiii..xde nye kayo a.asia tu gan cikmin yg nak murah jer...klu dia bg pree teruih..lagi bagus...boleh ajak cik masz satu kampung sekali naik..kan.kan..kan..apa2..pun trima kaseh ye cik masz ku cayunk....

masz_73 said...

alahai cikmin.. ni..mmg mcm Airasia larr..org lom dpt terbang g umah dia dia dh terbang dulu kemari... hehehhee... trimo larr award itewww yek!! :P