Thursday, November 27, 2008

DIM SUM

Hmmm...kejap g Jepun..kejap ke timur tengah dan semalam... aku ker China lakss..ahahahha..ampoonnn... mana larr aku ada hengget nk g melancong keluar negara..dlm negeri pon x abis lagi..huhuhuhu... :(








Semalam ntah ape hangin Boss aku ajak kami sumer satu opis g makan DIM SUM.. kat Eqt hotel kat Bangi u... jgn mare.. lama dah boss x blanje.. hangin kus² ker aper orang tua tu.. hehehhe... aku ok jer..janji halal... perut pon kenyang... jgn potong bonus kami sudah ler..ahahhaha.. :P


Dim Sum kat sini sedap OOooo bandingkan dengan yg kat Marrt Putrajaya tu.. isi udang fresh ko!.. :) kalo buffet.. eat as much as u can.. frm RM48++ jer... byk pilihan.... jom arrr... sape lagi yang nak belanja aku ni??? :P


p/s.gambo tu 2 versi satu sblm boss dtg aku pakai DGcam.. pastu pakai henpon.. konon² terima sms larr tu.. tp yg gambo makanan x snap sgt..hehehe segan laks boss kat depan mata u... :P

No comments: