Saturday, August 29, 2009

PUDING SUSU COKLAT UHT



Semalam pegi pasaraya Bin****... nampak pulak jelly mould bentuk kitty cat ni.. murah sgt & comelll nyerrr..., tu yg sempat jugak buat dessert tuk buke pose semlm tu.. tp aku buat setengah adunan jer sbb tau bulan pose ni bila masing2 dh makan nasi.. benda2 yang lain tu x pandang sgt dah.. so kita posing lepas buka pose je larr ye.. hehhehe..



Resipi asal oleh love2cook myr. thanks love, cuma rasanya kalo guna susu segar sepenuhnya lagi lemak kot.. (ganti air dgn susu) Ramai jugak yg dh buat.. syoknye bila tengok efek kat atas puding tu kan... :)




model puding susu UHT ... :P

3 comments:

anese said...

akak mould bentuk cat women ada tak..berselera skit cik abe sy mkn..hahaha!!

Mlsnya nak buat dessert!! Tapi tekak teringin..

masz_73 said...

anese,
hehehhehe.. macam2 ler mek niiii... :P

ai said...

alahaii...comelnye!!!