Tuesday, August 25, 2009

MOH KITA NYANYI

Mari kita menyanyi..

video

budak yg pose sekerat hari :P
duduk diam2 dalam bilik rupa2nya menyanyi sowang2 sambil amik video sendri.... hehhehe..

7 comments:

lelayong said...

Hik hik hik..
kak masz siap mikir nak sebut dapur..dah besar dah ika ni.

mimie loma said...

hahahah.......memang lah masz

anak akak pun klu duk sensorang dlm bilik,sulash tu lah keja die......menyanyi tp tk lah masuk webcam .....hehehe

hana said...

hihihihi.... anak aku kak, smlm dier curik2 num air! arini curik2 makan biskut pulakkk!! adoiiyaiii susyah btol nk ngajo!

anese said...

Nak tumpang nyanyi jugakla...nak hiburka hati yang berduka lara nih...HUHU

masz_73 said...

lelayong,
hahahha.. lela mcm x tau, dak ika mmg sgt lah besar dah ni weyhhh :P

mimieloma,
mcm ni ler dak iqa ni kak, x de sape nk main ngan dia, dia main sowang2 ler.. tgk2 siap buat vdeo sendri..hehehe :)


hana,
hmm.. memacam kan budak skunk ni.. yg ni x curik2 tp trus direct kata lapor.. siap buat muka kesian lagi.. hehehe.. pg td ckp apa tau " adik bangun td adik korek idung..hehhe.. x leh pose kan?" camno tu? :P


anese,
kekekeke.. tumpang ler nanyi hiburkan hati tu anese oii.. x pn susah2 anto brg2 tu kat umah akak.. peties akak pn beso gak tu.. muat! :P

ijayuji said...

KAK MASZ!!!! ahahahahaha... waaaa..kalau mcm ni senang lerr nak batalkan pose!! hihihi... ank2 kita pun kita suh buke kul 3ptg tuk akak kul 5 ptg tuk abg!! sume muke sedih2 belaka!! hihihi..

masz_73 said...

ijayuji,
tu larr dia mmg mcm2 hal.. waa.. boleh tahan jugak ek anak2 ika leh tahan sampai petang, dak iqa aritu paling lama pun sampai kul 12.30tgh jer.. :)