Monday, August 17, 2009

IQA - CONCERT & GRADUATION DAY



Sabtu lepas, balik saja dari kije aku kena bergegas untuk ke konsert & graduation day dak iQa jam 4.00ptg, lepas buru2 makan lunch, kami sampai jam 3.40ptg diHotel Oriental Crystal kajang dimana acara diadakan... lewat sikit..teacher suh datang jam 3.20ptg tp mcm bese larr kan.. bukan aku jer yg lewat.. ramai lagi yg lewat. Ye lar.. yg nak bawak budak2 tu pn mak bapak diorang jugak kan.. x kan nk datang awal 40minit lak.. pastu melopong jer kat dewan tu..hehhehe... (alasan.. ) :P


Tapi satu jer aku x puas hatinye ialah.. nama jer buat kat dewan HOTEL tp adeeehhhh... dewan (yg palilng murah kot!! ) yg ditempah tu macam dewan sekolah rendah jer.. pentas pn ala kadar jer.. prop pun.. hmmm.. maleh acik nk komen lebih2.. aku & myking rasa lebih baik ler buat didewan orang ramai di cheras masa zaman dak zery dulu tu.. lagi ler elok.. pentas pun tinggi x ler susah mak bapak terjingkit2 nk tengok anak2 memasing wat persembahan.. yg susahnya bila nak amik gambo... nampak kepala mak bapak jer yg lebih.. hehehhe bayangkan ler.. bebudak tu sumer kecik kemetot jer.. (lain ler anak den... kakakkaka.. dari jauh dah nampak.. :)) )


Masa kat umah dak iqa cakap, teacher pesan suh mekap.. so paham ler aku.. kena mekapkan dia.. tp bila aku mekapkan dia.. dia x nak.. siap cakap "TEACHER CAKAP SUH IBU MEKAPPPPP" bukan adik... ish3x.. budak ni.. ada ker dia ingat teacher suh aku mekap 'buat apa pulak teacher tu nk suh AKU yg mekap??!! ' myking pon explain kat budak tembam tu... "teacher suh ibu mekapkan adikkkk... bukan suh ibu mekap diri sendiri ler..." huh! dia tetap muncung jer.. bila kena paksa mekap.. kakkakaka... myking teringat masa abang dia dulu (zery) teacher mekapkan siap letak blusher bulat kat pipi, pastu bibir pn merah.. kakkaka... Bila sampai kat dewan, ropanye teacher tambahkan lagi mekap dia.. kakkakkaka.... lagi merah menyala pipi tembam tu & lipstick pn lagi merah dari yang aku punye... :)) bila wat persembahan... serius jer.. hehhehe... bila abis acara aku tanya dia kenapa adik camtu, dia jawab " adik x suka larr mekap2 nih!!" sbb tu adik dah kesat sumer mekap tu... ooOOO patut ler masa acara graduation tu.. dah x terang mana mekap nye... ropanyer dah dikesattt... kekkekekkee... (kita tengok bila besar nnt camner ek? suke mekap ker tidak anak dara den ni..;) )



pape pon sume dh selesai... Alhamdulillah... n enjoy ler tengok gambar2 yg ada ni ek!..

No comments: