Wednesday, August 26, 2009

MARI LAYAN...

Mari kita layan video dak iqa waktu umo 5 tahun sementara menunggu waktu nak buka pose... kalo nk gelak tu.. jgn terlebih ek.. nnt kurengg pahle pose... tingge kepale je nnt... ngeeeeeeeeeee :))


video

Negaraku versi budak 5 tahun :P




video

mari baca sifir bersama ku... :P



NOTA PENTING

SBLM DENGAR SILA KLIK BUTTON NYANYIAN KAT SLIDE SEBELAH KANAN TU YE... :D


5 comments:

ai said...

Sama la kak..ngan anak aku BB tu. Nyanyi Negaraku..Agak2 cam sama bunyik..ok je. ekekekekeke...

anese said...

ala nak dgr sora ika tapi lagu latar mat salleh ni nyebuk je..remove la kak masz...nak dgr sora dak iqa tu...plsssssss!!!!!

lemongrass said...

A'ah lah Masz..tak dengar sgt suara Iqa tu. Tp rasanya nanti duit raya, Ibu dia yg kena kira, hehehe...

cikmanggis said...

adik hafal no apa tu..hihi

masz_73 said...

ai,
hehehe, janji dia hepi sudah... :p

anese,
sila klik kat butang sblh kanan dkt slide tu ye..ampoonnnss :P


Lemongrass,
hehehehe.. duit raya..ibu yang punye..ahahhaha..opsss... ibu yg kira.. sudah tentu larr :P


cikmanggis,
tgh hafal kod rahsia tu auntie.. hehehe :P