Tuesday, April 21, 2009

SUP KETIN @ KETING @ PATEH ?? :p


N3 malam ni ditujukan kepada puan mama @ ziehelmy & mek nganu @ knor..... :P

Tu larr.. sape suwoh terliurkan kita petang tadi?? haaa.... jawab... jgn x jawab!! wakakkakaka.... :P malam tadi sampai lah sudah sup urat ketin @ keting @ kateh (nganu) atas meja makan kat umah aku ni... perghhhh.... dah cakap tadi kann... mmg dah terliur ngalahkan mak buyung jer tauuu... jangan mare... pestaim dapat makan sup ketin ni... tapi amponn arr.. aku x masak, aku beli jer kat restoren... kat seksyen 7 Bangi nun... waaa... mcm promosi pulaks ni.. kalo tuan punye restoren tau.. harus dapat kamsen.... wakakkaka... :) sbb menambahkan populariti sup ketin ni... seantero dunia tu weyyyhhhhh.... :P

Ada sesapa penah buat sup ketin ni x? bule larr share cara-cara nk membuatnye... tapi apa yang aku tau dari knor petang tadi... urat ketin @ keting @ pateh ni.. ialah urat dikaki lembu... dicuci bersih & direbus hingga empok.. warna dia yg transparent tu.. bila dikunyah.. mcm kenyal tapi bukan liat.. mcm jeli pn ada gak.. sedap larr weyyhh.... kalo di nganu... mek nor tu ada beli rojak pateh... cuba tgk kat umah dia tu... katanye pon sodap!!.. heh3x... itu menu masuk list tau kak!! :P





Ok!.. aku ada projek lagi nunggu tu.. hehhehe.. selagi vit R tengah ada ni.. baik aku buat kang.. nyesal pulak.. projek ni pn dh ngences dah sejak jumaat lepas... tunggu ye..... buhbyeeeeeeeee.... tuan umah nk sambung projekkkkk.... ahaksss :P

No comments: