Wednesday, April 22, 2009

KIWI KEK

TARAAAAAAAAAA ... :P hehhehehe...

Hunny... toce2 :P .. pasal bagi idea.. jgn prasan lak eh... ni aku wat sendiri tauuu.. projek malam semalam tuuuuuuu :) punye larr terliur tgk kek besday (gambo) yg hunny posted kat myr tu... cisss.... hancusss diet ku... ahakssss :P





bab perasmian & potong memotong kena tunggu anak dara ni kalo x nnt muncung jer :)) sbb ni projek tgh malam, dia dh tido tu yg pagi2 sblm g skool baru ler bule merasa kek ni... kira bekfes kek ni ler.. hehehehe.... siap bawak bekal g skool lagi tu... :P





Ok...jemput sumer... (jemput tgk ler.... ahahhaha... ya ampuuunnnnnnnnnnnnnssss :P )




nape tetiba jer asik nk membaking jer ni ek?? huhuhuhu......

4 comments:

ai said...

Kak ooiiii!!!!!!!!!!!!

seropa cam beli punye! huhuhu..bila la aku leh pindah sebelah umah kau ni kak????

cikmanggis said...

wau..kalah kedai...tutup kedai!...cantiknya!tinggi cam rumah pangsa! hehe..nampak cam chef pro!...nak cuba juga la kzai!

masz_73 said...

Ai,
tu larr owang dh suwoh pindah cepat x nak.. kakkakaka... :P


Cikmanggis a.k.a kzai..
ahahhaa.. x de maknenyer kak oii.. amatur jer kita ni.. mana bule lawan tokey kedai kek tu... tp Insyaallah...ahakss :) coba kak jgn x coba... :P

umi_e said...

masz... ko 'ada isi' ke??? manalah tau 'isi' dalam tu yang buat ko asyik nak membaking je :P hehehehehehe