Sunday, April 19, 2009

HAKEEM is 8

HAPPY BIRTHDAY TO U...
HAPPY BIRTHDAY TO U...
HAPPY BIRTHDAY TO HAKEEM
HAPPY BIRTHDAY TO U.....


Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 8 tahun kepada Mohammad Ezwan Hakeem .... anak mysis yang duduk selang 2 pintu dari umah aku tu... semoga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur, berjaya dalam pelajaran & kehidupan serta menjadi anak yang Soleh... Amin....

Sebelum tengahari tadi aku mendapat sms dari mysis mintak tolong buatkan besday kek tuk hakeem ni... mereka dalam perjalanan pulang dari kampung di Kemaman ke Kajang (rumah), larrr.. aku ingat besday budak ni semalam, ropa2nyer hari ni.. kekekeke... selalu tiap2 tahun mak dia mesti kenen2 kat aku.. share jer kek besday ngan anak dia ni... (pandai kan mak dia ni!! :P nk jimat jer... ahahhahaha ampooonnnnn... ) ye larr, besday aku ngan budak hakeem ni kan selang 2 hari jer tu yg mak dia amik kesempatan tu!! :) tapi aku x kesah de... (ye ker? saje je nk amik hati nii... :P wakakkaka ) kalo ada rezeki kita share jer..no hal, terasa sikit meriahnyer kan.. ahakss...

Oleh sebab bagi last minit order, jadinyer kelam kabut larr jugak aku, sbb aku pn ada plan lain hari ni, tp terpaksa larr ditunda untuk satu ketika yg sesuai larr pulaks... x per larr..

So ini ler kek saat akhir yang sempat aku buat tuk dak hakeem ni, tanya kat dak iQa, hakeem suka kartun apa sbb kalo sempat bule ler buat yg senang2 jer.. so mcm bese anak dara aku ni, macam2 jenis kartun dia suwoh buat, suwoh buat hagemaru larr ehh!! tp katanyer hakeem x suka sgt kat hagemaru dia suka kat kondo sebb dia hensem :P adeehhh... camno nk bayang muka kondo tu ek? mcm kondominium ker? ahahhahahha.... so, x leh buat ler npk nyer cari yg lain pulak, ----------- transformer... haa... hakeem suka transformer... ibu tau x kartun ni?? huh! mcm larr ibu dia ni x tau.... tp........... arrrrghhhh... x mo x mo.... susah woooo.... cari lain dik! :) ---------- ok, ibu wat pocoyo larr... senang jer buat dia... aah laarr.. mcm senang kan!! hehehhe... ---------- cuba adik tipon mak ndak tanya hakeem suka kartun apa? apa? BEN10??.... hmmm... alahai... camno ni?? mana nak gagau gambo Ben10 ni... x sempat nk cari ni.. lagi pun dh petang, hmmmm... oleh sebab x nk menghampakan anak sedara aku yg sowang tu, aku telek2 jugak kat tnet gambo paling senang sekali.. hehehhehe... (yg penting SENANG!) so ini ler kejadiannye... keekkekke... janji ada huruf BEN10 tu..... ok larr tu kan!!...


Bila tuan punya badan tengok senyum jer.... maknanya tu... suka larr tu kan!! :P



Kek tu kombinasi 2 jenis kek, 1) Kek Coklat Dqis... ingat x yg aku dapat free tuuu... :P 2) kek sponge vanilla kemudian aku deco pakai Buttercream jer.... ;)




No comments: