Friday, April 17, 2009

BLUEBERRY CHEESECAKE

Lunch tadi... my best opisfren yang sowang lagi tu.... sape ek? hehehehe.. Mdm Munjeet larr... belanja mcD... tp we all x makan kat sana, saje je nk jimatkan masa... kami gunakan drive thru jer... kekekkeke.. kesian tau.. Mdm ni.. mmg x penah beli fast food ..so dia sikit konpius larr... sampai sakit perot aku & sabrina gelakkan dia... sowiiii arr mdm.... mmg funny larr the way u asked us tadi tu... opsss... biar larr menjadi rahsia kami2 ajer ye... hehhehehe... neeway thanks 4 the lunch... kenyang weyyhhhh.... :P





Hahahaha.. jgn mare arr... penutup tirai malam ni... aku pertontonkan aksi kek yang teringin sangat nk makan... hehehhe.. nampak macam sedap jer kan... blueberry bertaburan atas kek cis, pastu meleleh kat tepi2 kek tu... perghhhh... mmg ini ler yg aku target tuk disantap dihari bahgia ni.. kekkekeke.... tp yang ni aku wat jenis non baked nyer.... bukan x nak wat yg baked one cuma kurang masa jer... nnt larr lenkali nk wat gak yg baked cam kt umah kak dzana tu... mesti lagiii sedap... tp kan... aku bukan nak cakap apa larr.. sebenarnye kannn.... blueberry tu nampak cam menyelerakan jer kannn... kecur jer bila tgk kannn... tp kan... aku dah rasa kan.... x ler berapa sedap sangattt larr... kekekkekee... potong stim betullll!! :P wakakkaka... rasa dia x ler masam macam blueberry filling yg selalu aku pakai kat ciskek tu, yang ni aku beli dalam tin, rasa dia manis tp x manis sgt & x sedap sangat larr... :P kenapa ek?? :(



ok larr.. jemput amik sowang sikit ye.... sila2.... :))


Akhir kata... terima kasih atas ucapan kawan2 sempena ulangtahun kelahiran aku pada tahun ni... semoga apa yang diucapkan menjadi doa & diberkati serta dimakbulkan olehNya... aminnn..... caaaayaaaannnng awak sumerrrrrrrr!! :P

2 comments:

lemongrass said...

semlm hari cheesecake sedunia nampaknya, hehehe..Mari kita sama2 menggemukkan diri, bila lagi kan :P

masz_73 said...

LG, kekekke.. u x per larr nk menggemukkan diri, me? ayoyo..... :P