Monday, February 23, 2009

PIZZA OH PIZZA

Pizza bebudak... no vege at all... :(

Yang ni tuk mak & bapak budak :P


Akhirnya termakbul jugak nak buat pizza ni tuk dak iQa, lama dah dak iQa nak makan pizza kat P****H** tu tapi ibu tetap jugak nak buat sendiri.. konon nk tunjuk rajin.. :P

Petang Sabtu lepas, ajak anak2 letak topping pizza tuk sendiri punya.. sblm ni mmg aku x suka kalo orang kacau kat dapur.. tp saje jer lak nk suke2 ngan anak2 petang tu.. :P lagi pon hujan + petir petang tu.. so budak2 ni x leh buat xtvt yg bese diaorg buat (Zery - Game & Iqa - cartoon channel).. :)

4 comments:

ai said...

musti bebudak tu sonok dpt buat piza. tp kalau kt umah aku mau bergaduh2 anak2 aku berebut kak oiiii..lagi berkecah-kecah. Ade yg tak jadi nk masak nnt! keh keh

masz_73 said...

tau x per ai, sesekali jer bagi diaorg buat tu.. kalo selalu mau.. mengaum akak setiap hari.. pulaknyer siabg tu dh pandai buat masak maggie sendiri.. kecah dapurku oooiiii.... :P

Rafizah Nordin said...

ingatkan k masz panggil kite tadi
eh tepasan lak
kikikikkkk

masz_73 said...

fiza.. terprasan apa lak ni? hehhee... baru bangun tido ek? :P