Friday, February 6, 2009

CUPCAKES

Hmmm.. ini ler hasil CC Buttercreamku.. tempahan pertama dari Idah... jiran mysis.. terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada aku. actually dia mintak buatkan kek.. tp x tau nk kek apa.. sbb nak bagi kawan dia & anak lelakinyer (besday) hari ni. Puas jugak aku memikirkan apa nk buat memandangkan idah x berapa kesah asalkan kek. Memula aku mencadangkan kek kukus tp sbb teringatkan sekarang trend bagi CC tuk besday jadinyer aku cadangkan ler.. idah setuju... so..ini ler hasil kerastanganku...







Amacam? ok x? oleh sbb CC ni kombinasi utk lelaki & perempuan jadi aku rasa warna hijau & merah sesuwaiii jugak sbbnyer yg merah/bunga tu sesuai utk yg pompuan & yg hijau tu melambangkan rumput/padang.. sesuai tuk lelaki.. main bola kan.. tp lupa laks nk beli ceklet bentuk bola tu.. so.. gula2 manik tu kira ok larr ek?!.. :P bese ler..amatur kan.. :P

Neewayyy.. thank you so much Idah... :)

(kalo sedap bagitau kawan-kawan kalo x.. bg tau saya.. :P semoga x serik nk mengorder lg ek! :P )

2 comments:

anese said...

wah kak masz semakin teror..hihi hope bisnes semakin kencang!!!

masz_73 said...

hehehhe Anis.. biz kecil2an.. tolong buatkn tuk kawan rapat jer.. semoga masin mulut awak ye.. toce2 :P