Sunday, January 18, 2009

KEK KUKUS VELVET HAWFLAKES


Teringin nak bagi somting kat kak Nab.. kebetulan aje dapat bertemu dia semalam, sbb dpt jemputan last minute.. ajak dtg umah, katanyer x sempat sbb nk balik awal ke Kuala Klawang, ingatkan lepas balik dari kenduri kawin tu sempat nk bagi dia, tp x sempat lah pulakss.. terlewat 1 jam... tp sebab dah niat buat kek ni untuk dia, aku kirimkan jugak ler kat saudara kak nab yg kebetulan hanya akan balik tengahhari tadi.. Alhamdulillah.. sampai jugak hajat aku.. harap knab suka ngan kek kukus ni.. maklum larr ini 1st time aku membuatnyer.. :)



Resipi kak fida dari myr.. sesapa nak resipi bule ler jenguk kat myresipi.com tu ye... TQ kak.. mmg sedap & senang kek kukus ni.. :)

4 comments:

Rafizah Nordin said...

semalam dah datang tgk kek kukus ni tp smalam tenet sgt menyakitkan hati.gerammmm betul!
sedap eh kek tu k masz...eh k masz makan tak?takkan sumenye bagi kat k nab?
sy nnt nak buat lg tuk kali ke3.kali ni nak buat kukus plak.sblm ni wat bakar...

CatlinaFly said...

uuu..menarik betul..leh try buat ni :) ..

masz_73 said...

pija.. mmg sedap kek ni kan... nk buat pon senang!.. kukus tu lg lembab kot banding ngan yg bakar.. try arr.. ingat! kukus setiap lapisan dlm 1-2 minit jer kalo ikut tebal yg akak buat tu.. kalo x nnt dia mengeras & x cantik.. :)

masz_73 said...

uikss. dr cat pn nk wat gek ker? larat ker tu? alarr cian dear.. x per leh mintak cg fly tulun tunggu dpn steamer tu.. dr bg arahan jer.. hehehe.. senang jer nk buat dia.. :)