Thursday, January 15, 2009

BAWAL MASAM MANIS


Kesian pulak tgk bawal ni aku goreng kunyit semalam x de sape sudi nk makan.. maklum ler chef in the house x sehat.. tekak pon semacam jer.. angin satu badan.. tp bukan nk marah tauuu.. pasal x dpt buang hangin..wakkakaka..ampoon... ni ceta betul tauu!.. :P opssst.. sampai muntah.. adeehhh.. nk beli jer makanan kang ada plak org komplen lagi cam sari tu.. "makan nasi goreng jer ker?" aduuuhhh... poning palo den.. macam ler x penah bagi makan sblm ni! bertambah hangin ler aku!! :(( paham2 jer larr ek sape orang tuuuuuuu!! :P lagipon semlm anak2 aku kenyang makan fettuncini dgn chicken bolognese.. sowii no pic psl x de selera nk amik.. :(



Ok bac to tis lauk..main campak2 jer.. janji aku tau ada org suke makan cenggini, dari terbuang jer kan.. baik aku goreng balik sekejap pastu letak rencah yg lain tu..nah! licinnnn... :P

No comments: