Tuesday, December 8, 2009

BALIK KAMPUNG..

Salam sejahtera kengkawan sumer... Alhamdulilllah.. akhirnya kembali bersiaran disini.. ada yg rindu nk tau apa dah jadi kat umah ni ke? hehehe... prasan!.. kakakkaka..

Cerita bermula masa hari raya aidiladha yg lalu..



Alhamdulillah.. kami dapat pulang menjenguk bondaku diJB.. semakin pulih, dah boleh berjalan tp dengan bantuan anak2/pembantu, cakap pun dah terang tak kelu spt masa mula2 jatuh sakit aritu.. Alhamdulillah... syukurku kepada Mu ya Allah...

Tengahhari raya tu kami pulang menjenguk rumah dikg.. kesian pulak kat bonda.. sering minta dibawa balik tp keadaan x mengizinkan.. akhirnya sampai juga hajat bonda nk tengok umah dikampung biar pun x lama sbb malamnya kami pulang semula keJB. Malam tu bonda tidur dengan lena.. agaknya terubat rindu kat umah dia tu.. hehehhee.. kami seronok tengok bonda happy dan ceria spt dulu.. :) Alhamdulillah....





Keesokkannya.. bawa bonda pusing2 jalan2 makan angin.. Danga Bay...


makan time....






merenung masa depan... ;)


meh kita check kaki sape yg berkarat.. muahhahaha... :))



bekas ratu kebaya tahun 70-an.. :P





dapat tengok laut/selat dari dalam kete pun jadi ler... ;)





ok!.. kami nak balik.. Insyaallah.. panjang umo murah rezeki.. kami balik lagi.... :)

5 comments:

LOVE2COOK said...

Whoa, seronok kan jln2 ngan family. Especially ur mum, surely happy coz U took her to her house in JB. Mmg good daughter akak nih! ;)

May ur Mom stay healthy and happy ya! :)

ai said...

Bukan main lama kau cuti berblog kak! Syukur la mak akak tu dah sihat. lega rasanya kan?

K.Nor said...

eh.. bukan kaki ibu ke yg berkarat penuh tu.. hihihihi

apa pun alhamdulillah, bonda dah sihat.. moga bertambah sihat

hazeleyed said...

Ass-Salam sis
Syukur...semoga bonda semakin sehat.Teruskan membahagiakan bonda...sementara kita masih berkesempatan.Have a nice day.

masz_73 said...

Love,
hmm.. kalo dapat jalannn.. sakit pun ilang tau.. ahahahhaa..
thanks love..muahhhhh :)

Ai,
Alhamdulillah.. dh semakin stabil penyakit mak akak tu.. so x de ler ghisau sgt.. tp kena hati2 jugak tu.. :)


K.nor,
ahahha.. karat pon mahal tuu.. mewehehehe...

Alhamdulillah... semoga mak kita sentiasa sehat hendaknya..amin...


Hazeleyed,
betul tu.. semasa masih ada.. huk huk huk... sedih arr bila dpt ayat camni... huhuhuhu...
so... sendri mau ingat ye! :) thanks.. :)