Sunday, December 20, 2009

CuCi MaTa

Sementara tunggu projek tertangguh siap, meh layan deretan gambar2 masakan yg aku buat tp lom dipublishkan.. huhuhuhu.. terrrsangat ler ghajin nk post n3 kebelakangan nih!.. jom cuci2 mata ye... ;P

First.. Black pepper Salmon with asparagus & juga sebowl salad
menu sehat utk orang2 yg kena diet cam aku...mwahahahhaa..
(ijahhh... ko npk jer part yg mbam2 tu ye.. huh! :P )


Daging goreng basah... yg ni terrrrlebih basah.. resipi tengok kat umahknor nganu.. kepunyaan..Lieza sape2 nk resipi p kat sini ye... macih lieza.. :)

Sambal udang cincai aje.. ahakss... :P


Siakap steam sempoiii... :)

Cucur Udang resipi skodeng kat umah noreen yg nun jauuuuhhh diUK.. kalau x de udang bukan cucur udang namanya kan!kan! noreen kan!..ngeee ;) resipi amik kat sini..ok! :)


Sup daging korban (daging pemberian adikku Rini.. yg buat korban raya haji aritu) waaallllaaaaaaa...sodapppp cuma.. knape ko x bagi tulangggggg?? huhuhu.. nk tulang! nak tulang!!!...:p


tomyam Yong tau foo.. idea sendiri bikin daaa.... haaa.. ni pn elok tuk org diet sbb no goreng2.. lebur jer dlm piyok... guna pakai pes tomyam maggi tu jer.. tp rasanya yg knorr brand lagi sedap!.


Roti Oat Madu ... resipi Chef Alex Goh tp aku amik kat umah ah mat gebu..
(aku tambah kismis x po kan ... :) )

Dah masuk minggu ke-2 asik makan roti yg sewaktu dengannya ni jer.. + salad + menu2 sehat yg lain... ahakss... menjadi ke tidak diet ku kali ni ek? tungguuuu.... ;)


Oleh itu aku mngucapkan berbanyak2 terima kasih kepada penyumbang resipi2 yg ada ni.. mekasihhhhhhhhhhhhh!!!!

Terima kasih daun Keladi...mmmmmmmmmwaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhss!! :)



p/s. projek dlm oven.. lagi 1 jam baru masak...peh tu nk kena make-up kan lagi hmmm... lamanyerr nk kena tungguuu.. hehhehehehe... :P

2 comments:

LOVE2COOK said...

Wow, berderet menu di atas!!! Sedap2 nampak...!

Projek dlm oven dah siap ke kak??? ;)

masz_73 said...

love,
menu berderet yg dah masuk IWk tu.. kakakka... tp mmg sedapppp sape nk puji.. sendri larr kan!kan! :P

x sabo tggu projek dlm oven ek! :P