Thursday, December 31, 2009

N3 AKHIR TAHUN 2009, SELAMAT DATANG 2010


Align Center Align Right Justify Full Alahaiiiiiiiiiii.. kejap jer ko dah masuk darjah 1 ye dik!.. rasa macam baru semalam ibu lahirkan ko!..hehehe.. :)

skema jer muka pagi2 nk g sekolah.. hehehhe

Hari ni merupakan hari suaikenal, budak ni sonok ler nak g sekolah cepat2.. x sabar nk jumpa kawan baru & juga kawan lama masa tadika dulu. Hari ni dak iqa ditempatkan dalam kelas 1 Cerdas, lepas perhimpunan pagi tadi ada diberi ujian kecerdasan bagi menentukan kelas yg sebenar 4/1 nanti, bila ditanya camner leh jawab ker? dia jawab apa tau? " elehhh.. senang kacang, kacang goreng, goreng pisang!' ish3x.. mcm2 larr budak ni..


Cuba cari mana budak tomeiii ni!.. hehehhehehe... mmg x de masalah kalo nak cari anak den ni.. yg paling bosar & tinggi.. baka baiiiiiiiiiiiiikkkk punye.. ahahhahaha... :p

So hari ni amik peluang tunjukkan cara nak beli makanan kat kantin, tapi yang aku bengang tu, masih ramai mak2 & bapak2 budak yg memang sah2 BANGANG... & x tau malu... dok berebut2 nak belikan makanan utk anak masing2.. huh! macam larr anak dia jer yg lom makan, malu larr sikit banyak kat budak2 yg baru umo nk masuk 7 tahun ni.. yg sabar beratur nak beli makanan.. ish3x.. macam mana nk anak berdisiplin sedangkan mak bapak macam tu sikapnya.. hummmmmmmm gerrraaaaaaammm aku tau!!! sudahnya aku sound jugak kat kakak kantin tu..(biar mak/bapak yg berebut2 td pn dengar sama) "bagi ler kat budak2 yg beratur ni dulu!!" bole plak dia jawab "kami x sangka pulak ramai yg datang hari ni" bodo punyer jawapan!! dah ler tu.. x pack siap2 makanan tu sumer,bila nak, baru terhegeh2 mengepack.. x de sistem punye owang!! sebab seingat aku dulu dari sekolah rendah sampai ler ke menengah, pakcik/makcik kantin selalunya dah siap pack kan makanan2 tu sumer tinggal amik pastu beratur bayar.. so budak2 x berebut2 x menjerit2 nak itu ini masa membeli!.. sian kan! dah ler masa makan pendek, tambah pulak yg ketot metot sore x kuar tu.. ntah dapat makan ke tidak nanti!, hari ni mak bapak ada boleh larr tolong, minggu depan sumer kena buat sendri kan.. alahaiii.. nasib baik anak den badan bosar! hehehhehe.. sore x yah cakap ler.. x yah pakai mic pon bule dengar.. ahahhahaha... :P (harap2 kalo ada mak bapak yg buat lagu tu tadi... mintak tulun beri perhatian penuh ye! jangan jadi mak/bapak 'ketam' ) :P (maap ye ada perkataan2 yg hanya sesuai utk 18sx ajer ye..harap maklum... )




Beratur, beratur,beratur.. sumer kena beratur... itu & ini... hehehhee.. tengok ler anak den tuuu.... mmg xtravaganza.. ahahhaha..

Sebelum bali..meh kita check mana toilet ye.. toilet budak pompuan kena naik tingkat 1 larr pulakss...

alarr ibu niii... asik2 nak amik gambar jerrrrrrr... ngeeeeee :P
kat kolam ikan pn sempat lagi posing ek! :)









Okeyhhh.. dah bule balikkk... kena belanja eskrim larr pulakss....ibu pun nak jugak.. panass wooo... :P (apa sudah jadi dgn diet gue arini.. hancusss... :( x po dh 2 minggu x mkn lemak2 camni.. .. alasannn.. :p) Kita tengok plak nanti hari sekolah pertama ditahun 2010 nanti.. semoga anak den ni bule berdikari & bersemangat nak belajar bersungguh2..serta mencapai kejayaan yang cemerlang, Insyaallah...Amin...



DIKESEMPATAN INI, TUAN UMAH BELOG NI NAK MENGUCAPKAN
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010,
SELAMAT MENEMPUH AZAM BARU.. (ado ko? ;p)
SERTA SELAMAT BERUSAHA MENEMPUH HARI BARU...
MAY ALLAH BLESS U, ME & OUR FAMILY...
AMIN...

4 comments:

LOVE2COOK said...

Wow, dah masuk darjah satu erk! All the best in her studies! :)

Happy New Year Kak Masz! :)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

owh dah darjah satu... nangis tak dia..?? dulu teringat masa tadika, first2 kena tinggal menangis..warrrgh..

nOOrsha said...

hehhe...tahniah2...dah beso anak dare akak ea... arini masuk dajah 1, esok lusa dah skolah menengah...tulat dah bermenantu pulak...ihihihih!~ dulu mase kite kecit2 pun nangis meraung2 kene tinggal kat skola.. :)

Teika Kawashi said...

Ada gak mak bapak yg x bedisiplin yek. Relekla patutnya..anak2 patut diajar berdikari..Wah anak u mmg the tallest la..