Monday, December 21, 2009

BONE STEAK

Dah tulis semalam nk publish n3 lauk special semalam kan? ngeee.. :)

Sejak kebelakangan ni teringin sangat nak makan sup/stew daging/tulang tapi nak yang ada rasa masam, manis & pedas.. ada jugak yg ternampak kat umah kawan2 yg ghajin masak tu.. tp tengok2 lebih kepada sup macam kat kedai tomyam yg bak cendawan tumbuh kat sini :P


So teringat pulak kat bone steak kak fida yang pemes kat myresipi nun.. penah buat sebelum ni dan rasanya mmg marbeles.. sedappp.. teringat kata king dulu.. mintak dibuat lagi lain kali.. haaa.. ni dia.. lagi pun lauk ni x byk sgt guna minyak so.. sesuweii jugak ler bagi yg sedang diet hangat2 taik ayam cam aku ni kan!! :P kakkakakka... cocah ngan roti prancis yg kogheh tu pon sodapppp!!!..

Maciihhh kak fida... moh tengok resipi marbeles kat sini ye... :)

4 comments:

blogresipi.com said...

Kite tak diet tapi nak makan bone steak jugak ehhh! siap bawak roti sendirik nak cicah nie.heheh

masz_73 said...

blogresipi,
meh larr sama2 kita mencecah.. masih ada lagi tu. tp belen kuah jer.. ijan bawak tulang kamben ye.. ngeee :P

Jiya said...

hisk2... lap air liur jap.. banjir umah akak ni. eiii! kikikiki

masz_73 said...

Jiya,
cisssssss... yg bawak air liur jer wat per.. lenkali bawak tulang/daging kamben... :P