Sunday, June 14, 2009

RAJA SEGALA BUAH :p

Durian isi kuning, baiiiiikkkkkkkkk punyeee.... walllllaaaaaaaaaaaaaa!! :)

Balik dari rumah MIL petang tadi singgah dipasar malam ditmn perumahan aku ni. Tujuan utama sudah tentulah mencari RAJA SEGALA BUAH... DURIANNNNNNNNNNNNNNN!!!!... x puas makan kat Muar hari tu, so tadi memang aku taram habis-habisan ler.. ditemani anak daro den yang sowang tu ler sebab 2 orang lelaki kat umah aku ni sorang Tuhan dah tarik nikmat x boleh makan benda2 manis.. :) - myKing ler tu... sowi arr... :P anak bujang aku yang sowang tu pulaks.. memang x makan durian... pelik jugak kan?! ish.. orang berebut2 makan dia buat dek jer... dulu penah aku suapkan sikit kat mulut dia.. terus muntah.. ahhahahhaa.... lantak larr ek... dia nak makan ke tak nak... aku no hal de... hehehhehe... suko ati lu larrr :P


Hmmm.. tengok sape yang mau interprem jugak tuuuuuuuuuuu :P



haahhahaha... cantekkkk je posing anak daro ni... x sopan sungguh bila duduk... :p

Ok yang ni antara petua-petua selepas makan buah durian ye...


1. Nak Ilangkan bau durian kat tangan... basuh tangan sambil meramas-ramaskan biji durian


2. Nak Ilangkan panas badan selepas 'mentekedarah' durian - minum air masak menggunakan kulit durian sebagai cawan.. Insyaallah....


Ok... cau cin cauuuuuuuuuu :P

8 comments:

Nor said...

comel isi durian tu.. tak nak hantar kat akak ke? luqman pun langsung tak nak makan durian, pernah sekali bg, siap nak muntah lg sama cam zery tu.. along pun payah nak makan durian, kurang minat. yg hantu durian naim dan aisyah jer

danishahumaira said...

sedapnyer kat ner tu

masz_73 said...

knor,
hmm.. nak hantar tu bule tp x gerenti bule sampai x kat umah akak nn.. :P takut kena hijack ngan pak posmen.. kekkekeke... ooOO anak2 akak pn ada yg x suka doyan ni ye.. nasib baik menantu suka, bule teman MIL mkn sama2.. ahaksss :P

masz_73 said...

danishaumaira,
hmmm.. mmg sedap Muar mali.. hehhee tp sy kat kajang... :)

Nor said...

menantu tu mmg hantu deghian ler..

masz_73 said...

knor,
hummmm.... elok sgt ler tu... kakkakaka... mmg ada jodoh kottt!!! :P

blogresipi said...

Adoii tensen jer tgk durian nie... cantek betul isi dia...nak makan jugak!!!!

masz_73 said...

blogresipi,
durian D24 tu kot.. saje pilih yg tu sbb mmg nk betul2 menikmati rasa doyan tu.. hehhehe.. x cukup arrr... p beli sendri ye... :P