Wednesday, June 17, 2009

BUBUR JAGUNG & SAGU


Nasib baik ler jagung yang BIL bagi (Selasa) minggu lepas masih cantik anggun duk kat peties tu.. kalo x.. sendiri mau pikir larr ye.. apa nk kena buat.. hehehhehe...

Sejak mek nganu wat tayangan amal bubur jagung dia tu.. pastu nampak pulak kat umah Ita Jepun nun.. adeeehhhh.. mmg x leh tahan dah.... kalo x buat hari ni.. sure ngences je nanti.. :P kang jenuh pulak nk sangkut bib x pon kesat jer pakai tudung yg aku pakai tu kannn :P so arini.. lepas abis dinner tadi terus aku hiris jagung nganu mali tu.. perghhh... sedap wooo... nikmat jer masuk kat tekak ni... maklum ler... jagung original kampung tuhhhh... kemaman mali wooo... pastu campurkan sikit sagu mata ikan.. lagi ler sedap kan!!...jom layannnn... :))


uishhhh.. bijik mataku dah mcm masuk pasir jer ni... ok larr... buhhhhbyeeeeeeeee..... selamat beraduuuuuuuuuuu.... :)

2 comments:

blogresipi said...

Sodapnye.... ade plak sagu cute mute tue... rasa nak tolong perabeh kan je bubur tu..hehe

masz_73 said...

blogresipi,
hmmm.. bila lama x makan mmg sedap u.. hehhehe.. kalo dekat meh ler sama2 kita perabehkan.. (kalo umah kita sebelah menyebelah larr ye..) hehehhe :)