Monday, November 23, 2009

SEPAT RONGGENG & KAWAN2nya..

Haaaa..yg ni lagi lauk 3 serangkai... ngeh3x... meh jemput tengokkkkk!!


Sepat ronggeng berselimut bawang & cili padi menyengat! :)



siew pak choy bermandi sos lada itam & bawang putih goreng ;)



Ayam goreng setengah berendam asam pedas :P


jemput2x..... (arini x buat jemput2 okeyhhh!!) :P

Oh ye.. mekasih kat kawan2 yg bagi idea mentekedarah sodap2 ni ye.... mekasiiiiiiiiiihhhhhh!! :)

3 comments:

Sheila said...

salam awahhh sdp nya lauk tu..rasa nk dtg mkn jeeee..dah lah perut lapo ptg2 gini...selera belut ngok aym n ikan masin

ai said...

siew pak choy kau tu cam amik gmbr kat google je kak. dengki aku!!! sume kau masak nampak sedap je..huh! (bila la aku dpt pindah sebelah umah kau ni kak...)

masz_73 said...

sheila,
wslm... ngeee... kalo dekat meh ler datang makan sama2.. nnt i goreng sepat ronggeng lagi ek!.. :)


Ai,
ko ni kan..mmg sll no dengki ngan akak ler.. kalo camtu x nak ler jd jiran ko.. nnt abis ngan piyok2 aku ko kebas.. kakkakakka...:P