Friday, November 20, 2009

BDAY NELLISA



Semalam (19/11/2009) besday Nur Nellisa Elmira... yg ker 5 tahun, cucu angkat klong... kira cucu(?) angkat aku larr jugak kan.. nak kan kek gambo hello kitty... so ini ler hasil keras tangan ku. Order kurang dari 12 jam.. ada patut ka? :P nasib baik angin R ada malam tu.. kalo x .. x dapek acik nk nolong doh... (tp sbnrnye.. suke.. hehehhe... lama x godek2 icing kan! )

To Nellisa.. wan ucapkan selamat hari jadi.. semoga menjadi anak yang solehah dunia & akhirat, serta berjaya dimasa depan... muuuuuuahhhhhhhhhhhhhsss.... :)


in de making...


tarraaaaaaa.... :)

Nak jadi cerita, pagi tu dak iqa lepas siap2 nk g tadika diam2 dia turun bawah nk tengok kek nellisa(masa ni aku kat dlm bilik air), bila aku tengok dia x de kat dalam bilik aku pangge, tengok2 dia naik kat tangga dengan muka sedih... aku tanya kenapa? terrrrrrruusssssss lerrr hujan turunnn... kakkakakkaka.. nangisssssssss larr weyyhhhh.. :)) dia kata " kek nellisa cantikkk, kek adik x cantikkk, ibu buat power puff girl tu gemokkkk!!! kawan2 adik ketawakan adik!!... ???? what?? x cantik? huh!.. budak nih!! puas ler aku pujuk... kan.. dia still x puas hati nape kek besday dia x cantik.. (padahal.. aku tersangat ler kagum dgn skill aku masa buat ppg kek tuh! :P - ada ke dia kata x cantikk!? :O ) hahahhaha.. kira masuk bakul le ni.. lastly aku bgtau kat dia cenggini " elehhh... kawan2 adik tu jeless tengok kek adik tu.. sbb mak diorang x pandai buat kek macam ibu buat! ;P - kakakkakakkaka.... bule terima x alasan camtu ek?? wakakakkaka... nak wat camno kan.... kes nk pujuk anak punye pasallllll!!! :)) nasib baik lepas tu dia ok.. x sedih lagi dah... hehehhehe... tp dengan syarat, dia kata nnt ibu buatkan kek ppg yg cam yg dia nak.. cuma kek yg bentuk kepala ppg si blossom tu jer... dia x nak cam yg aku buat sblm ni... dia cuma nk kek bentuk kepala ppg tu jer!! KEPALA jer? huh! kalo tau nk camtu lagi larr senang aku time tu! :) pastu next year bday buat bentuk buttercup (ijo) then follow by sekor lagi.. (lupe arr nama dia :)) ) ish3x.... banyak betul songeh anak dara sowang nih!!!.. iye kan aje ler... abis cerita... :P

5 comments:

ijayuji said...

BUTTERCUP, BLOSSOM, BUBBLE wakakakakakaka..kak maszzz!! tak sudah gelak lagi niiii geli ati tull dak iqa niii hihihi....

A.I said...

EKEKEKEKEKE...
dengki plak dia ye? yelah kak..chumel sgt wei kek ni!!

indahhouse said...

salam kak masz,
memang comei kek tu kak... patutla ika jeles...agaknya dia nak dua2 kot. hihi. budak2, kan? seme dia nak, tak reti pilih.
saya suka kek kitty tu...:)

masz_73 said...

ijayuji,
tu larr anak dara akak tu mmg camtu x leh tgk org lain lebih. hehehhe. bnyak songeh.. tp sll yg menggelikan hati...hehehhehehe... meh sama2 gelak!! :))


Ai,
mmg jeles pn dia tu.. hehehhee.. ponek ibu dia brsengkang mata buat kek PPG tu.. yg hello kitty ni jugak yg dia jeleskan... hehehhe


indahhouse,
budak2 kan.. tp anak pompuan akak ni mmg x leh tgk org lian lebeh.. mule ler muncung jer.. ngeee...
suke ke kek kitty tu? nak order? ngeh3x.... :)

Unknown said...

hui, hebatnya akak buat kek :D
scroll ke bawah, wah, msti akak suke memasak :)