Tuesday, March 31, 2009

GUEST - Izah MyR

Hari minggu nan lalu, izah kawan kat myr & suami (Zul) datang nak amik barang² tempahan.. (kekeke tempahan... :P syhhh... ) jadinyer untuk menjamu tetamu yang sudi datang menjengah tu aku buat ler serba sedikit makan²... yg serba ringkas jer.. antaranyer mee kari udang, puff daging & oreo ciskek... terlupa pulak nk potong buah... sonok sangat dapat berborak dengan izah & zul, Fuhhh... nasib baik dua-dua hb jenis yg kaki borak... siap ngutuk kami lagi tuh!!..ish3x... nasib baik x hangus telinga kita berdua ek izah ek! :P kekekkekeke....

Kutuk bukan sebarang kutuk tau.... kutuk2 manja gitu... ahakss.. alarr somi istri.. bese ler.. baru hidup ceria... :) X sangka tau suami² ni duk perati jer tingkah laku siisteri yg mmg sekarang ni tengah kusyuk musyuk dengan blog makan² & jalan² ni tau!!.. nasib baik ler dapat somi yang penyabar... sanggup tunggu isteri dok posing sumer makanan² yang dimasak setiap hari... mula² marah juga kata they all, ye larr.. nasi dh disenduk tp lauknyer x jugak kunjung tiba.. kekekke.. ropa²nyer.. si isteri dok bz posing gambar² lauk!! ada pulak tu si isteri siap petik munge kat luar pasal nk posing kan lauk tadi tu!! (bini sapa larr tu??!! ) muahahhahha... hanginnnnnnnnnnnnnnn.... :)) huh! sampai lauk sardin pon nak diamik gambar!!! :P wakakakkaka.... lagi pulak skunk ni kata Zul, tengah dok hangat si isteri² buat sardin homemade.... wakakkakakka.... gelak sakan ler somi² berdua tu.... bukan ker senang pi beli jer kat kedai... kata sang somi yg sowang lagi tu!! adeehhhhhh..... :)) tapi kami sang isteri² ni tetap jugak pertahankan.... nasib baik kami dapat hobi masak² & makan² , sekurang²nyer duit tu dilabur ketempat yg berfaedah, faeadah bersama lagi... kalo dapat yg kaki sopping? camno? hehehhe....

Tp kami x tunggu lama dah... terus angkat kaki... pi dapur.. bule gak wat demo bikin munge "pondan" serba ringkas kat izah... kkekekekke... sang somi teruskan berborak.. pasal hal lelaki larr pulaks... bola, bola & bola... huh!.. busan weyyhhh... satu bola rebut ramai².... muahahhaha...

(gambo ni pn aku amik lepas izah & zul balik.. heheehehehe.. segan kat zul..punye pasal :P )



Okeyh izah, jangan ler sesat lagi pi umah akak ek!... :P

2 comments:

MaDihays{Ida} said...

Klakar la akak nih.. terhibur hati saya ni baca n3 akk

masz_73 said...

ida, hehhehe.. jgn x tau ek.. somi2 sumer tu peratikan tingkahlaku istri2nyer... :P