Monday, March 16, 2009

CURRY PUFF (LAPIS)


Hmmmm.... sedap ko!.. pestaim wat puff sendiri.. ingat susah...tp mmg susah bab nak mengelek doh ni... mmg susah... :P ekceli aku yg malasss bab2 mengelek doh ni.. ish... kalo ler ada mesin wat pasta/mee tu kan ker senang.. pusing jer tangkai kat tepi tu... sekali, dua kali.. dah siap... klao ikutkan bukan mahal sangat pon.. mesin wat pasta/mee tu kan... x silap aku ada penah aku tgk RM29.90 jer.. tp tgk brand ler ye x?

Nak tau kat mana aku dapat resipi wat puff ni? hah!.. mana lagi kalo bukan kat myresipi.com tu ler... resipi kakfida.. alarrr... akak yg duk kat singapore tu.. glemer OoOO.. resipi dia kaw2 ko.. mcm2 resipi dia ada... neeway.. thanks ye kakfida, walaupon x penah bersua muka apatah lagi berbual bicara.. ececee... tapi lobang idungmu tatap menjadi pujaan ku!!! muahahahhaha.. ntah pape larr aku mengarut malam2 ni kan... amppooonn ye kak fida!!... adik gurau2 manja jer... :P

Kak, adik masz C&P ye.. resipi tu kat sini... :) opssss... sowiii geng! kalo nk jugak resipi ni pi jenguk kat myresipi.com tu ek! sbb td baru tingat.. admin kata x leh C&P mana2 resipi kat situ melainkan mendapat keizinan tuan punya resipi atau admin... so..paham2 jer larr ek!!... alarr x susah mana ponnn... clik jer kat sini... ok! good luck to uols.... :P


Selain dari curry puff, aku buat jugak stail cam ni... lebih kurang mcm kak fida buat jugak...



Sapu kuning telur pastu tabur gula & almond cincang ... hmmm... harum jer bau dia... :)

No comments: