Thursday, January 8, 2009

SAYUR CAMPUR BERDAGING



Sebelum aku cakap banyak... 1st sekali aku nak mintak ampooonnn beribu2 ampoooonnn kat AH MAT GEBU pasal memandai jer alter resipi dia.. ekekeke.. jgn mara eh mat... nnt cepat kuar rel ketapi kat dahi.. ahakss... :P

Ok.. sebenarnye aku ni jenis yg x plan apa nk masak so bila g supermarrrrket tu.. main amik jer.. agak² ler konon² nk masak camni, camtu.. :) tapi bila sampai masa.. dah jadi plan lain.. so aku dah byk kali membazir buang sayur² sebab terrrrsimpan sampai jadi layu dan kuning kat dalam esbok, jadinye.. hari ni.. aku main tibai je larr pape sayur yg aku rasa bole masuk kat dalam resipi ni.. hehhehe.. so jadi ler namanyer macam tu.. bukan sengaja tauuuuu!... :P

Pape pon... sesapa nk resipi amik kat umah AH MAT GEBU yang gagah itewww ye...... :P



p/s.Zaliana.. ingat x mangkuk comel tu.... :P trima kasih sekali lg ye....

No comments: