Tuesday, October 14, 2008

TAG DARI CIK MIN

Satu lagi TAG yg aku dapat mase bulan pose lepas... dari sape lagi...CIK MIN larrr... hehhehehe..maap ler.. dah lama peram.. hehhehe...

KERETA:
Setakat ni pakai PROTON jer.. memula Iswara pastu upgrade ke WAJA.. pas ni.. hehehhe.. tunggu je larr... yg ada ni pon.. byk lagi utang nk kena bayar!..muahahhaha..

KASUT:Percaya x kalo aku cakap.. aku bule amik masa sampai 6 jam kalo pi shopping??!!.. selalunyer yg berkenan x de stock/saiz.. bukan setakat kasut..pape je larr yg melibatkan barang² peri BODY aku... hehehhe... Kasut eh!.. hmmm... kalo nak beli... kena beli yang ada BRAND jer... tapi bukan sebab aku ni gila BRANDED.. tapinyerrrrrrrrr... saiz kakiku yg saiz minah² salleh tuu... nak buat camner???? Salah Aku Ker??? Huhuhuhu... so... jgn harap ler nk masuk kedai² kasut yg melambak mcm cendawan tumbuh lepas ujan tu... hampeehhhh! :(
Tapikan..beli yg mahal sikit ni kan..tahan lebih lama.. kdg beli yg murah.. cepat sangat pulak abis nyawanyer..ahaksss... LU PIKIR SENDIRI LARR... :P

MAJALAH/NOVEL:
Dulu masa anak dara mmg suker beli, novel yg cintan cintun nyer je larr..lg pon sementara boring² tunggu bas kannn.. pastu suka beli majalan hiburan.. tapi lepas jadi isteri dan ibu ni..aku suka dengan majalah konsep family ni.. esp JELITA.. tiap² bulan x missnyer... tp lately kannn... kdg² jer aku beli... itu pon tengok isu apa..sbb aku tgk majalah skunk ni byk sgt iklannyer dari rencana!!! Bonci Den!!!

MELANCONG:
Suka!!!!.. tp selalu x dapat sbbnyer... dapat suami yg bukan kaki jalan.. huhuhuhu... :(
Tapi penah larr jugak pi melancong yg paling sonok dapat g REDANG... snorkeling lagi ko!... rasa mcm nk pegi lagi tp... Insyaallah... tgh kumpul duit ni...kekekkeke.. kalo bule nak g oversea.. ;)

GAMBAR:
Dolu²... mmg suka amik gambar.. berangan² jugak nak jadi photographer konon.. tp itu dulu larr... skunk ni byk koleksi gambar anak² jer larr esp anak yg sulung tu.. pastu bila yg 2nd.. vit R dah merudum sikit..kekekke bese larr kan... tp x per.. aku dah dapat pengganti sape lagi kalo anak daraku yg sowang tu... sukee sangat amik gambar..

JEANS:
Apa² jer yg berkenan dimataku ini dan yang selesa dipakai.. kan aku dah cakap.. barang² periBODY.. susah sikit... hehhehe...

HENPON:
Hmmm..dedulu suka gak nak tukar².. henpon... tp SETAKAT NAK je larr.. sbb bila dah ada duit.. terasa sayangggg larr pulokkkss.. terpikir pulak kalo setakat nak jawab tipon dan menalipon... jer.. buat apa nk beli yg canggih manggih kan... tp skunk ni..pakai yg setakat secanggih ada camera jer larr...itu pon opis yg bagi.. aku pau boss.. beli yg ada camera..wakakkakaka.....



HMmmm ada sape² nak buat Tag ni x??? Angkat tangan tinggi²..... OK buat!!.. OOOoo.. x der ehhh??? X per larr.... :P

Bukan apa... kesian pulak nak mengeTAG owang bulan raya ni... sbb memasing masih semput beropen haus tu... :P

No comments: