Monday, October 27, 2008

PEACH CHEESECAKE

Kira ni 1st order dari kaklong... nak minta buatkan 2 jenis kek, salah satunyer ciskek ni larr..tapi mulanyer dia nk mcm yang aku buat hari tu.. blueberry... tapi aku buat yang lain pulak.. boringkan makan yg sama..at least.. x ler aku makan ciskek yg sama jer...ahahhahaha... owang punyer pon aku yg tentukan apa tekak aku nk makan..kekkeke... nasib baik kaklong aku x kesah... layan jer larr.. :P

Sebelum dan selepas makeover...
Alkisahnyer lama nak buat ciskek macam ni.. yg letak peach pastu ada jelly plak.. nampak sedap jer.. godek punye godek.. terjumpa kat satu blog ni.. cooking ami.. (1st time jumpa blog ni.. owangnyer pon aku tarak kenal! :P ) hmmm.. nak buat pon senang.. pape pon.. trima kasih kat ami yg menyenangkan kerja aku dalam hal ni!! :P TQ..
Alhamdulillah... sumer owang suke kat ciskek versi ni... :)

No comments: