Monday, October 13, 2008

A MUG OF COFFEE AND A MUFFIN & YET...



Pagi ni (jam 7pg) dengan vit R yang membara... aku buat muffin.. choc chips. memandangkan ada orang dah sms.. wat for her bekfast 2molow (today).. and bcoz dia kureng suka pape yg lebih rasa choc... aku pun buat ler yg simple one..but still memenuhi selera aku (sbb aku pon nk makan jugak kan!! :P)... vanilla muffin with choc chips..heh!heh!heh!... dengan berbekalkan secreto of making muffin menggunung from S_SHAMEN @ FIDAH di Sydney nun.... (TQ 4 sharing the secret) tu dia.. muffin ku yg kembang semangkuk sumernyer dapat 12 biji.

Dalam gambar tu ada 3 biji muffin kan!..tapi aku cuma dapat makan sebijik jer!. lg 2 aku sedekahkan kat owang... :P baik ler konon.... and of coz ler sebiji sorang lagi utk the ladies..S & M... :P, balance.. utk my little dotter 3 biji.. bwk g skool..tp katanyer nk makan 1 jer pastu nnt bila balik umah mak long.. makan yg bakinyer.. time tu tentu lapar.. :) so yg selebihnyer (4 biji) aku bg kat my sis (mak long) and 2 cucu (Adam & Nelisa) kelakar bila si adam x nak share pasal dia kata.. "Wan Mas bagi dia jer.. hahhaha...

Back to my story... walopon aku dah minum se-mug coffee and a muffin... tp lepas jam 11pg... perutku meragam.. tangan mengigil... waaaa.... laparrrrrr... sugal level aku drop!! huhuhu... lepas chewing the dentine... masih gak gigil.. so pe lagi...

Se-mug Oat larr pulokkkk!.... :P


Lunchnyer pulak aku habiskan sepinggan nasi & lauk² nyer... sekarang... pulak... tengah isap gula² (dh 2 biji ni..) sbbnyer.... aku x tahu apa dah jadi dengan AKU!! :(

p/s. nampak x fail yg menggunung tu??.. apa nak buat ek?? :P

No comments: