Tuesday, May 5, 2009

MY GUEST dari BP

01/05/2009



Cuti hari Pekerja yang lepas rumahku telah diserang oleh orang BP..... hehehhe..bukan BP petrol tu tau... :P ni haaaaaaaa..... budak Ana @ Waheedeana & suaminye Wahid..... :)

Janji datang belah petang, tup2.. tengahhari dah sampai depan pintu pagar umah aku!.. Opocot Mak Den!... terperanjat chimpanzi kojap den! :P sampai hati ko ana.. buat janji cina betul!!! nasib baik den x pingsan... akakkakaka.. mana taknye... makanan pon x ready utk menjamu orang jauh ler katakan... ingat nk wat spesel.. :P tp sayang menu spesel tu.. terpaksa ku simpan dalam esbok rapat2.. memandangkan dak Wahid yang peramah gilos tu... elergik seafood :( so Ana.... jangan marah arrr kalo x dapat makan speciality menu kat umah akak k!.. kakkakakka... suh dak wahid p ubat kan dulu elergik dia tu... baru akak watkan.... ahahhahaha... ampoooonnnn.... wahid.. akak gurau jer... (eh! tp dak wahid x tgk belog masak2 kan ana? :P ) x pon nnt akak datang umah ko... ko siapkan bahan2 pastu akak masakkan..ok x? ngeh ngeh ngeh... itu macam bule ka? :P



amacam? ok x? :P

Seronok betul dapat berjumpa ngan laki bini ni... happening betul!!... siap p sopping2 lagi kami (aku & ana ler) sbb bila kami tengok Wak Wahid & Wak Din (myKing) tu seronok jer bersembang x berhenti2... kami pun mulakan langkah ler... p sopping barang baking.. ahhahaha termakan jugak hasutan akak ye ana... amacam? dh start menguli 'pondan' ker? ahaksss... :P



beriye2 2 wak ni borak! :P

Yang paling happy rasanya myKing pasal katanya dah jumpa regu!.. regu geng borak! hari tu x henti2 cerita tentang 'zul' suami izah skunk ni plak cerita 'Wahid' pulakss... (2 hari 2 malam x habis lagi puji kawan2 baru dia... ) ampooonnn..... aku suka jer pasal lenkali kalo wat gede2 ngan mak2 daros... x perlu risau lagi pasal myKing dah ada geng!.. ahahhaa... amin.... :) - ehemm... ada cadangan yg bagus x? especially mek nganu?? cepat plan.... x sabar dah ni!! :P



photographer gurl pn nk interprem :P


Kepada pasangan Ana & Wahid, kami sekeluarga memohon maaf jika terdapat kekurangan semasa kunjungan hari tu... Pape pon pertemuan pertama ini x kan berakhir disini ye ana, Insyaallah akan ada kunjungan balas... tungguuuuuuuuuuuuuuu...... :D

3 comments:

Nor said...

masz, ana, dtg bulan 6 ni la.. boleh tengok pengantin lama naik pelamin hehehe

Ummi said...

Salam Masz..amboihh merai budak Ana tu ya..bila nak ajak akak menjamu selera n soping barang baking kat sana pulak? Murah x kat BP tu compare with Kuantan?

masz_73 said...

Knor,
huhuhu..kalo ikut hati mmg nk g jugak nganu time tu.. Insyaallah.. kalo date x brtindih & kantung Rm penuh.. bule jugaks tu... kita tgk duluuuu ok! ;P


K.Ummi,
hehehe.. meriah kak kalo jumpa dak Anawahid ni x yah ramai2 pn cukup dah kemeriahan tu.. kekkeke.. kak umah sy kat kajang ana kat BP, yg sopping tu kat kajang ni jer.. hehhehe... kita tggu akak sampai umah kita laks.. bawak duit byk2 ek kak!! :P