Monday, May 11, 2009

GULAI KAMBING


Hmm.. yang ni permintaan myKing, teringin nk makan gulai daging cam yang aku buat sebelum ni tapi kali ni dia nak aku pakai daging kambing... kena larr p carik kat Giant dulu.. nasib baik ada, ingat nk carik yang ada tulang tp x de pulak.. ok larr tu.. janji namanyer kambing x kesah larr ada tulang ke tidak.

Alhamdulillah... abis sepiyok buat makan lunch semalam, x sempat nk tinggal tuk dinner pon.. :P

Resipi? nah amik kat sini ye... (thank u to the tuanpunye resipi... mabelessss!! )

3 comments:

ai said...

sedap nk mampos gulai kambing ni. tp kalau aku mkn ni skang, kompom esok aku domam! huhuhu

masz_73 said...

Ai,
ahhahahha... kalo ko nk MC makan ler gulai kambing ni ai... kesian kat ko x leh makan kan.. panas sgt larr tu.. x per..ko makan jer larr mende yg laind ari kambing tu! :P

zana @ ros hassan said...

sedapnya gulai kambing ni...lama tak wat. selalu beli lamb dok wat kurma atau lamb chop je. dulu kat nihon rajin gak dimasak kari. bak semangkuk boleh hehehe