Friday, May 22, 2009

KERANG GORENG BERAPI

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

ASSALAMUALAIKUM.... haluuuuuuuuuuuuu.... Apa khabar kengkawan disana?.. hehehehe... ada yang masih sudi jenguk aku kat sini ye.. maap ler... tuan umah dilanda virus 'M' tahap kronik sejak kebelakangan ni. Kepada yang sudi datang sini, aku ucapkan ribuan terima kasih atas keprihatinan kalian semua, doa2kan lah aku dijauhkan dari virus 'M' ni ye.. hehehehhee..... hah? diet? ye2... diet larr sesangat ni ha!! sampai dah kurus kering.. jari2 pun dah lemah longlai nak taip n3...kakakka... ntah mana silap kali ni diet x menjadi larr... kurang will power kot!!.. kakakaka.. :)) but still... ;P




Hari ini sungguh x tahan betul dengan dugaan dan cobaan... akhirnya tuan umah kalah dengan tayangan amal dari knor nganu... huhuhuhuhu...... :(( memang tau knor niiiiiiiiiiiiiiiii..... menci2... memang tergoda habis hari ni... fuhhh!!.. nasib baik hari ni ada pasar malam.. bule jugak dapat beli kerang dan yang bestnya dapat kerang-kerang yang bersaiz agak besar... sebiji-sebiji sebesar ibu jari kaki orang dewasa... memang pueh hati larrr!!!... beli sekilo pon dah cukup!.. memang terasa bila makan tu.. kunyah sebiji2.. isi kerang tu... perghhhh...wa cakap sama lu.. memang abis keluar segala air...(pinjam kata knor) hehehehe.. jangan imagine jauh2 okeyyyhhhh!!! :P kepada yang sedang terliur diluar sana tu..... maap ye... ;P


Macam biasa.. suka sangat bab2 tambah menambah bahan2 ni.. aku tambah kacang botol..

thank you kepada tuanpunye resipi... sesapa nk p cari kat sini..ye.. :))


yang ni aku masak minggu lepas rasanye.. hehehe.. mcm biasa le.. wat rebus air jer :)

No comments: