Tuesday, August 26, 2008

FRENSHIP TAG

Tadi jenjalan kat umah kak Ummi... terasa lama lak x jengah sana, tup² nampak tag frenship ni.. dah kak Ummi kata kalo balik, angkut sekali tag ni.. :P pe lagi... rembat jer larr... hehhehehe...
Neeway secara ikhlasnyer mmg aku suka sangat dapat menjalinkan silaturrahim dengan kengkawan kat tenet ni memandangkan didunia nyata aku ni jenis yang sukar mencari kawan tapi suka berkawan kalo ada kawan pon.. rasanyer yg betul² jadi bestfren aku dari time skolah dulu sampai dah beranak 2 ni.. ada larr sorang dua jer kot! kikkkii.. agaknyer pasal aku ni jenis yg x kesah dan amik mudah dlm berkawan, kalo ada yg nak kawan, kawan jer larr, kalo x nak kawan pon x kesah.. sumer bohhh jer..janji memasing bahagia.. yang pastinyer sumer kengkawan yang aku ada sumer aku bahagi kasih sayang sama rata.. adil dan saksama kan!.. so.. x de larr yg kecik ati...kan!kan!.. (yg ikut pe'el aku ni setakat ni dlm berkawan ialah dak zery.... hidup dlm dunianyer sendiri... )
So, geng² disanun tu...kalo sudi jadi kawan kita.. sudi² ler angkut jugak frenship tag ni... Insyaallah... semoga hubungan kita akan tetap kekal diingatan walaupon kita x pernah bersua muka... Aminnn... (ewahhh..... :P )

No comments: