Monday, August 25, 2008

ADA BERANI???

Hari ni nyer n3 lain dari yang lain k!..

AMARAN KERAS DARI PEMUNYA BLOG!!

pada sesapa yang alergik atau x tahan tengok, jgn tengok arrr!!! layannnnnnnnnnn.....






Ini lah dia sebahagian aksi² yg sempat dirakam semasa acara membekam menggunakan lintah

Pada sesapa yg nak buat acara ni, bule ler menghubungi pemunya blog ini..sekian ENJOYYYYY!...wakakakkakaka....

(maaf pada sesapa yg terrrrtengok! )

3 comments:

Jun said...

woooo..tadak berani! hehe..biorler kna cucuk ngn dr guna jarum beso pon dr guna mende idup ni..ngeh3

masz_73 said...

wakakaka Jun, meh larr try, x de pape rasa pon mcm nyamuk gigit jer... :P

lelayong said...

Kak masz, berani tul, cayalah..terkejut lela, hehehe..baguslah akak ni, tak geli pun..