Tuesday, September 23, 2008

MAJLIS KHATAM AL-QURAN/SOLAT HAJAT/BUKA PUASA - ZERY

ALHAMDULILLAH.... pada hari Sabtu lepas (18 Ramadhan) sekolah agama dak zery mengadakan Majlis Khatam Al-Quran, berbuka puasa dan juga solat hajat bagi pelajar² tahun 6 yang akan menduduki exam PSRA pada 22-25hb September ni... (skunk ni tgh exam larr tu..).

Setakat ni dak zery telah 3 kali Khatam Al-Quran..ALHAMDULILLAH.. sejuk perut ibu... :) dan pada majlis tersebut ibubapa dikehendaki membawa bunga telur dan sedikit juadah bagi buka pose.. tapi disebabkan aku kesuntukan masa..
- pertama² sekali, anak bertuah ku itu telah memberikan "short notice" kat ibu dia ni.. geram sungguh!!
- keduanyer.. aku keje 1/2 day ari tu..:P
bunga telur tu.. adalah lebihan dari bunga telur tahun lepasnyer..hehhehe.. bukan recycle tau.. so.. kaler dia biru jugak ler taun ni.. kekkeke.. cuma kali ni aku cucuk dalam bakul jer.. malas nk pinjam pahar kaklong... ok larr tu kan.. senang nak bawak pon... pas tu untuk makan² pulak aku cuma sempat buat brownies jer.. amik resepi k.ummi.. (TQ kak!) sedap ooo... senang pon nk buat...



Bila sampai kat sekolah ari tu.. baru perasan hpon ku tertinggal..jadinyer.. gambar majlis khatam Al-Quran tu.. x dapat larr aku nak snap.. sbb bila aku sampai balik kat sekolah.. majlis tu dah abis.. sooo layan jer larr pape gambo yg ada ni ye... :P


Bakul bunga telur yg sedang dimake-overkan (yg ni recycle k! :P )

anak bujang sedang tekun mengisi coklat n gula² dlm beg kecik (seksi u.. mesti dia malu ni..:P )

Tarraaa..ini ler bakul bunga telur nyer.... OK x?? :P

Brownies resepi kak Ummi


ini dah keletihan dah ni..kekkeke. :P

sebahagian bunga telur yg dibawa balik.. byk lg yg dapat dipenghujung majlis...

p/s.yg x bestnyer..ibu x dpt bersama² buat solat hajat (ketika tu) tuk anak bujang ibu ni..(ehem²...shhhhh..) tp doa ibu ttp mengiringi mu anakku..

No comments: